Distanční výuka

V případě, že množství dětí s povinnou předškolní docházkou přítomných v mateřské škole klesne pod 50 % nebo bude přerušen provoz celé mateřské školy, bude zahájena takzvaná „distanční výuka“ - vzdělávání dětí doma.

Zahrnuje   - hraní, 

                 - zpívání,

                 - kreslení a malování,

                 - sportování,

                 - čtení knížek,

                 - plnění úkolů v pracovnách sešitech a

                 - domácí práce.

Je možné využít doma veškeré hračky, stavebnice, stolní hry a zapojit děti do péče o domácnost. Věříme, že každý rodič si poradí a danou situaci zvládne.

V této sekci bude připraveno téma daného týdne a z něj vyplývající aktivity a úkoly. 

Ke komunikaci s paní učitelkami je k dispozici email: mskriznapredskolaci@seznam.cz a také telefonní čísla jednotlivých tříd (v sekci "Třídy"). Domluvit je možné individuální schůzky.

Doložení distanční výuky: 

Na email mskriznapredskolaci@seznam.cz je potřeba jednou za týden poslat fotografie, krátký popis situací a zážitků nebo krátká videa. Vše bude sloužit jako zpětná vazba a doklad probíhající výuky doma. Vypracované úkoly v pracovních sešitech a případně výrobky přinesete po otevření MŠ.

Tipy na webové stránky:

 www.detskestranky.cz    www.pohadkozem.cz    https://deti.vls.cz/cz/tipy-do-lesa

POZNÁMKA: Výuka neprobíhá v době prázdnin, které jsou stanoveny pro základní školy (tzn. podzimní, vánoční, jarní, velikonoční a letní prázdniny). Tyto dny se neomlouvají písemně do deníčku.

 

Distanční výuka 6. -9. 4. 2021 TÉMA: Zvířata a mláďata

· Pracovní sešity:

Písanka předškoláka – str. 19 OBLOUK HORNÍ VÁZANÝ

Svět předškoláka – str. 20. NA DVOŘE

!!! Dbát na správné držení tužky, pastelky!!!

 

· PÍSNIČKA: Když jsem já sloužil

https://www.youtube.com/watch?v=ICnwjO9_8w0

 

· Práce s písničkou: určování počtu zvířat, určování pořadí (pojmenovat: první, druhý, třetí, atd., poslední)

· Rozlišit zvíře domácí a volně žijící, s pomocí knihy

· Pojmenovat samce, samici, mládě (např.: hřebec – klisna - hříbě, beran – ovce – jehně, kozel – koza – kůzle, pes = pumr – fena – štěně, kocour – kočka – kotě, houser – husa – house, kohout – slepice – kuře, býk – kráva – tele, atd. )

· Pantomima – předvedení zvířete pohybem, popřípadě zvukem, hádání „Co to je?“

· Výtvarná aktivita: KUŘÁTKO (možno vytvořit jakkoli, např. pastelkami, fixami, lepením krepového papíru, lepením semínek, prstovými barvami, atd. – fantazii se meze nekladou ) Po otevření školky, přinést ukázat.

· Procházka na vesnici, prohlídka domácích zvířat – podle možností

 

cheekybudeme rádi za zaslání fotky nebo popisu vašeho hraní s dětmi doma  - email: mskriznapredskolaci@seznam.cz

S pozdravem

paní učitelky